Nampak Tergesa², Wanita Muslimah Beri Izin Wanita Ini Beratur Depannya. Apa Yang Terjadi Kemudian Buat Muslimah TERGAMAM !!!

Sebuah rakaman mengejutkan muncul baru-baru ini menunjukkan seorang wanita mengganggu pelanggan yang beragama Islam yang pada mulanya wanita muslimah itu telah memberi wanita itu peluang beratur dihadapannya di sebuah pasar raya.
Mangsa yang tidak dinamakan pada mulanya membiarkan wanita itu memotong barisan dhadapannya kerana dia kelihatan tergesa-gesa.
Tetapi sebagai balasan, wanita itu mula menghina pelanggan Muslim yang memakai niqab. Pelaku kemudian bertanya kepada wanita Islam itu mengapa dia tidak menutup wajah sepenuhnya, beliau menjawab bahawa memakai niqab adalah pilihan dalam Islam.
Pelanggan Muslim itu berkata, dia mula membuat rakaman apabila pertukaran selepas wanita itu mula bercakap tentang khatan alat kelamin wanita.
Dalam rakaman telefon bimbit, yang dicatatkan di kedai Trader Joe di Reston, Virginia,  boleh didengar wanita Islam berkata “Saya tidak patut mengizinkan kamu beratur di depan saya.”
Wanita putih menjawab: “Saya harap pihak berkuasa tidak membiarkan anda tinggal di negara ini”, wanita Islam dengan nada terkejut memberitahu bahawa “Saya dilahirkan di sini.”
Wanita berambut perang kemudiannya memberitahu wanita Islam bahawa “Obama bukan lagi presiden. Kami tidak memerlukan orang Islam di sini lagi.”
Wanita Muslim membalas: “Anda kelihatan sedikit gila, mungkin anda perlu dapatkan bantuan … orang normal tidak bercakap seperti itu.”
Video ini telah dikongsi di media sosial oleh seorang pelawak, Jeremy McLellan, iaitu wanita Islam yang tidak mahu namanya diketahui.
Menulis di Facebook, beliau berkata: “Seorang rakan saya (yang tidak mahu namanya diketahui) baru sahaja menghantar video ini kepada saya.
“Saya telah mengesahkan bahawa ianya benar berlaku. Ia berlaku hari ini di Trader Joe di Reston, VA. Wanita ini nampak tergesa-gesa, jadi kawan saya (yang merupakan seorang wanita Islam) mengizinkannya untuk beratur di hadapannya.
“Kemudian dia mula bercakap buruk tentang wanita Islam yang memakai niqab dan bertanya kawan saya mengapa dia tidak mengenakan niqab.
“Kawan saya menjawab ia adalah satu pilihan dan wanita itu tidak percaya dan mula bercakap tentang FGM dan memberitahu beliau ‘Saya harap pihak berkuasa tidak membiarkan anda tinggal di negara ini.’
“Saat itulah rakan saya mula membuat rakaman. “Nikmati. Mari kita jadikan wanita ini terkenal.”
Klip itu telah dimuat naik ke Facebook semalam dan sejak itu telah dilihat lebih daripada 1.7 million kali dan menerima hampir 23,000 perkongsian.
Ia mencetuskan kemarahan di kalangan netizen, yang rata-rata mengutuk tingkah laku pelaku ini sedangkan wanita muslim itu telah memberi laluan kepadanya untuk beratur dihadapannya.
Lihat Video:-
Sumber:-Miror.com
:http://players.brightcove.net/8c3ccdfe-0ec6-475f-84ed-959105bcae8d

No comments:

Post a Comment

Pages