(GambaR) Koleksi Berdiri Bulu Roma..10 Hukuman Kejam dan Mengerikan dlm Sejarah Terhadap Wanita...Lihat Seksaan Kelapan yg Sangat Menyeramkan !

Wanita yang telah diseksa selalunya melibatkan anggota seksual mereka hingga ada yang cacat kekal kerana hukuman ni..tetapi selalunya berakhir dengan kematian..kalau lihat kesemua sepuluh hukuman ini, masih relevan kah jika diteruskan pd zaman sekarang ? agak2, apa jadi kali hukuman ini diteruskan ? Fuhhhh..Seramm..Jgn Lupa SHARE dan SEBARKAN !!



Semasa kurun ke 18-19 dalam sejarah barat banyak terdapat kaedah2 penyeksaan terhadap penjenayah samada jenayah ringan atau berat. Berat atau ringan hukuman penyeksaan tetap dijalankan.

Lelaki mahupun wanita semuanya sama diadili. Malah kadang wanita lebih dahsyat dihukum sexual sadism menggunakan kaedah dan peralatan yang dicipta zaman tu.

Wanita yang telah diseksa selalunya melibatkan anggota seksual mereka hingga ada yang cacat kekal kerana hukuman ni..tetapi selalunya berakhir dengan kematian.

Kebanyakan kaedah penyeksaan telah dimansuhkan abad yang lalu, bagaimanapun, beberapa hukuman kejam ni masih diamalkan disesetengah negara hari ini. Sesetengahnya penyeksaan keatas diri mereka bukan sebab jenayah tetapi oleh kerana tradisi sendiri cari penyakit..jadi diri sendiri yang menderita..





















































No comments:

Post a Comment

Pages