Subahanallah ..SEDIH DAN SAYU !!!! Azlinda baru bersalin 10 hari gembira nya dia hendak pulang ke kpg berpatang namun ajal menjemput nya di pertengahan jalan ... sedih lihat buku merah rawatan klinik dan barang2 bertaburan syukur bayi nya serta yg lain selamat... AL- FATIHAH .....................TEKAN SHARE...................

SAYU !!!! Maafkan abang sayang .. isteri baru bersalin maut diperjalanan pulang kekampung berpantang (10Gambar)


Maafkan abang sayang .. isteri baru bersalin maut diperjalanan pulang kekampung berpantang (10Gambar)

Kuantan : Keseronokan isteri untuk pulang kekampung halaman di Kelantan bagi berpantang setelah 10 hari bersalin bertukar tragedi apabila dia maut dalam kemalangan semasa perjalanan pulang ke Kelantan hari ini.
Azlinda Azizi sempat menulis dilaman sosial nya yang merupakan moment terakhir sebelum dia maut kemalangan.







Sungguh mengudang pilu ini merupakan perjalanan terakhir arwah Azlinda, Suami nya insan yang paling sedih kerana dirinya yang memandu kereta terbabit sebelum terlibat dalam kemalangan.

Portal IK&BM melaporkan seorang Anggota tentera kehilangan isteri apabila kereta jenis proton wira dipandunya terlibat kemalangan dengan sebuah lori di km 26, jalan kuantan - Segamat kira-kira jam 2.30 petang tadi.

Mangsa, Azlinda azizi meninggal dilokasi kejadian berikutan kecederaan parah.manakala suaminya dan seorang anaknya berusia kira-kira dua tahun cedera dikaki. dan seorang bayi berusia kira-kira 10 hari selamat.

dalam kejadian petang tadi.kereta dipandu suami mangsa dalam perjalanan dari kluang johor menuju ke ketereh kelantan. untuk menghantar isterinya berpantang di kampung.

Ketika kejadian kenderaan dinaiki mangsa cuba memotong sebuah lori tetapi gagal. sebuah.lori lain cuba memotong lalu melanggar kereta dinaiki mangsa lalu terbabas ke dalam gaung sedalam 15 meter.

suami mangsa serta dua anaknya dibawa ke hospital pekan untuk pemeriksaan lanjut, punca sebenar kejadian masih disiasat oleh pihak berwajib, semoga suami ini tabah kehilangan isteri tersayang dengan anak yang baru 10 hari. Al fatihah

No comments:

Post a Comment

Pages